Header ♡

Header ♡

tisdag 16 april 2013

Live Your Life(:

I'm sorry!
Hej, vill börja med att ni varken fick ett inlägg på sönda kväll, igår och så sent idag..
Men mitt veckoslut gick ut på att jag på Lördag var jag klockan 12.00 på kalas hon en klasskompis från 5:an. Kalaset slutade klockan 14.00 och efter det var jag ute, fotade, cyklade and stuff like that..
På Söndag, vaknade jag typ 11.30? Och ca. 12.30 for jag och Linnea /sis/ till skolan, jag gick, och hon cyklade (eftersom att min cykel var i skolan så vi skulle och hämta den) men eftersom att min famo bor precis brevid skolan, så beslöt vi oss föratt gå dit en stund. Vi var där i ca. 1½ timme, där fick vi nygräddad tonnfisk-paj och semlor, som var jätte goda! Sedan kom också vår farbror och hans flickvän dit, och då berättade dom en sak, som tyvärr är hemlig.. ;3
Sedan cyklade vi hem, där åt vi mat, och sedan åkte vi till Borgå.
I Borgå var vi och se på innebändy match /stavning?/. Det var PSS-OLS dom spelade 3x20min. jag tror att det var 4-4 när tiden gick ut. Sedan blev det 10min tilläggstid, men det ändrade inte på poängen, så det blev så att varje lag sköt efter varann en och en mot motståndarens målvakt, ( kommer inte ihåg vad det heter på svenska:D ) det blev iallafall många skott, men tillslut fick OLS ett mål då PSS missade och OLS vann. Men det var en bra och spännande match!
Och dessutom så jag hejjar på PSS!!(;
Igår hade jag träningar, plus att jag skulle öva på bibelkupps provet som vi hade idag (Tisdag), så jag har inte riktigt haft tid att skriva.
Dessutom fick vi ut några prov på Torsdag, och igår. På Torsdag fick vi ut vårt finska prov, det gick riktigt okei 8+? så jag är riktigt nöjd! På Fredag fick vi ut vårat matematik prov där jag fick 8-! (y)
Nöjd!

Och sedan idag då? Ja, vi var med skolan på besök till vår blivande skola (nästa år, när jag börjar högstadiet´, 7:an) . Men det var riktigt roligt(: Först gick vi till ett klassrum och fick lite information om högstadiet, sedan gick vi med några vän-elever och äta. Efter det hade vi lite rast, sedan visade vän-eleverna oss runt i olika klassrum och olika byggnader som hör till högskolan. Efter det blev jag i stan med Bejje & Joni, vi for ti Hesburger där dom åt, och sedan kom två våra kompisar ( Robin & Robin:D ) så vi satt och hade roligt medans vi väntade på Xuxha som skulle komma till Lovisa, när hon kom for vi till Robin (Jag, Xuxha, bejje & Robin2? föratt joni skulle hem med en buss som gick då).  Hos Robin spelade vi och hade roligt alla tillsammans kl. 15.30 for jag hem, eller jag skulle gå till busstationen och så följde Xuxha mig dit, och ja, när jag satt i bussen kom där en bekant på bänkraden brevid och så pratade vi då om hur dagen i högstadiet hade varit och lite sånt.. (:

Jaa, det blev ett Vääldigt långt inlägg..Men nu skall jag fortsätta öva på prov! Ni får ha det så bra! Byee(:






Hah, lite gammal bild. Men den får duga nu! De blev ett så långt inlägg! :D
 
~KramInkkuh~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar