Header ♡

Header ♡

måndag 29 april 2013

Tenager Dream?.. My Dream was you.. And it still is.. (:

Heeyy!
Ja, idag tänkte jag då skriva ett inlägg eftersom att det inte kommer bli något imorgon!..
Det är ju vappen lixom?! Och jag skall övernatten till världens bästa kusiner!! Så kommer nog inte ha tid(; Men kan blogga om vappen på Onsdag eller Torsdaag.. Får se hur ja hinner.. :)!
Men ja, idag har jag iallafall varit på spring tävlingar, var där med min fotbolls kompis, alltså en flicka från laget.. Och det var jätte roligt! Det gick helt okej(:! Men att jaa.. Vi pratade jätte mycket o så.. Och senare kom jag hem och pratade i telefonen med min BFF! Och chattade min gulle!<3
Kommer sekert fara till honom på Fredagen.. (: Och så skulle vi vel se någon film eller nåt? (:
SAKNAR HONOM SÅ SJUKT MYCKET! <3
Iallafall.. :D På Lördag och Sönda har jag färdit planer..
Lördag: Till borgbacken med min kära Jessi! Har saknat henne också så sjukt mycket nu när hon flyttat, så har inte riktigt haft möjlighet att träffa henne :(
Men nu på Lördag far vi tillsammans till borgbacken! Och sedan skulle jag har farit till henne övernatten, men det gick inte föratt jag har in planerat program på Söndag också, som jag snart berättar mer om.. ! Men nästa veckas Torsdag - Fredag är vi ju lediga (Kristi Himmelsfärdsdag) så då far jag övernatten till henne! :3

Nåväl. Söndag?!
Då far jag tillsammans med ett gäng till Serena.. Serena är typ en simpark ((:
Så de ska bli nice! Men ja, Annars fullt upp med allt.

Och sorry!! Kan fortfarande inte lägga upp bilder, men ja, försöker mitt bästa att få det och funkka!!
Love uu!! <3

+ Det är jätte kul och snällt att ni tittar in här varje dag, det är alltid kul med fler sidvisningar!
Tack så mycket! Puuss!! :*


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar