Header ♡

Header ♡

fredag 12 april 2013

Best Friends.. Forever..?

Heej..
Idag har dagen varit bra, och har varit på bra humör och så.. Men jaa.. Senare med kvällen har det då hänt något.. Att jåå.. Min bff hatar vel mig typ.. Och jag vet inte varför.. Men jaa, det är något hon inte vill prata ut eller reda upp.. Plus.. Att detta veckoslut kommer att vara så jävla misslyckat.. -,-
Det började ju redan med denna '' strid '' mellan mig och min bff.. :(

Kommer inte kuna somna som ovän med min bästa vän heller!.. :(
Min mamma och pappa har av något skäl ''förbjudit'' mig att fara till någon kompis detta veckoslut!?

Eftersom att jag inte varit hemma ett endaste ett veckoslut på denna vinter typ.. Föratt jag har varit med kompisar och så:(.. Och så har jag så jävla mycket i skolan också, så allt bara rasar, jag får inte sömn på kvällarna/nätterna, har typ aldrig ledigt.. -,- Läxor/Skolan, Träningar(fotboll & skidning), kompisar o.s.v.. Denna vecka har varit speciellt tung, eftersom att jag haft prov, läxor, träning..!
Haha. I know! Låter angst. Men jaa, det känns bara som om man vill rasa ihop.. -_-
Vill bara att allt skall lugna ner.. Speciellt detta ''bråk'' med min bff..
Jag vet inte om hon kommer läsa detta inlägg eller om hon kommer bry sig..
Men tänker iallafall berätta lite om min ljuuvliga vän..
Och du vet nog själv vem du är om du läser detta...  

Dessutom, kom det just en annan bff och sa typ samma sak som den första.. Dom känner inte varann, och det vet jag! Men endå så tycker dom samma sak.. Jag försökte förklara för båda, men ja, den ena lyssnade, och den andra vägrar.. Så vad kan jag göra..!?
(Jag har också fler vänner, så man behöver inte ta illa upp nu..! :S )

Min vän är pålitlig.. Hon e söt, rolig,
snäll och den vackraste flickan jag känner..
Hon en sån person som är värd kallas bästa vän..
Hon har alltid funnits där för mig.. Henne har jag alltid kunat prata om vad som hällst när som hällst..

Hon är en person jag alltid kommer finnas där för och hjälpa när det behövs..
Hon är en fantastisk vän, som man är värd att ge sitt liv för..
Jag skulle inte ens fundera utan hoppa framför ett tåg för henne, eller tårka en tår då det behövs..
Jag skulle aldrig låta något hända henne, hon är en underbar person som förtjänar all respekt i världen.. Du är en ljuvlig människa, en sån som får alla att le.. Iallafall mig..
Då jag mist vill det.. Hon har alltid funnits där för mig..
Hennes namn stavas-
U.N.D.E.R.B.A.R !
Vet inte hur jag skall kunna beskriva dig.. Så tre ord: Älskar dig gmn..!!<3



Nåväl, hoppas ni kommer få ett bättre veckoslut än vad jag kommer ha.. :s
Får se om jag ens orkar skriva om mitt tråkiga veckoslut i ett inlägg.. :/
See ya..





Fake a smile and move on?..
 Not allways so easy as it seems to be.. -,-

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar