Header ♡

Header ♡

fredag 5 april 2013

To get something you never had, you need to do something you never did.

Heeii..
It's friday, friday.. 
Jaa.. Då var det fredag igen då..(: Min fredag har varit helt awsome, roligt och bra, med fantastiska vänner både på skolan och ytterom. Idag hade vi då första timmen finska, vi hade prov. Det känns som om jag kommer få ett bra vitsord på detta prov.. Det kändes enkelt och lätt? Nåja iallafall. Vi hade typ 20 min. längre morgon-rast eftersom att det var en pojke som ännu skrev provet. Men sedan efter morgon rasten läste vår lärare om Kalevala från en bok. Sedan kollade vi på en film som dom gjort om Kalevala som vi också skall göra, förutom att denna film var gjord för typ 20 år sedan? :D
Juuu... Sedan hade vi musik i ca. 45 min. efter matrasten och sedan gick vi ut och gå.. 
Jag gick med Emma och Xuxha. Vi hade jätte roligt och startade lite före dom andra så vi var redan klara klockan halv 1 fast vi vanligtvis slutar 1. Eftersom att man fick gå hem genast efter att man hade gått.(;
Sedan for vi då med Xuxha till Lovisa, där gick vi och äta, och sedan kom Jon, Joni & LInus också dit eftersom att dom skulle träffa en kompis där. Så vi for med dom till Newroz. Där dom åt något.. Och sedan kom då dom som jag och Xuxha skulle vara med resten av dagen(; Så vi gick hem till en kompis och där satt vi alla fem hela gänget och hade skitkul. Spelade Wii, Playstation3, hade bara roligt, och sedan gick vi ut och kastade en amerikansk fotboll... haha, tyvärr gick det inte riktigt så bra så jag och Xuxha såg bara på typ :D. 
Men iallafall.

Imorgon far jag ju med Tiia till Borgå och shoppa. Det skall bli helt fu*king awsomee! Hoppas man bara hittar något.. ;) Men ja, ni får ha det så bra! Byee! :*
Och såklart tar jag ju kameran med så ni får några bilder! :)


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar