Header ♡

Header ♡

fredag 26 april 2013

As Long As You Love Me!

Hey!
Sorry föratt detta inlägg kommer först nu! Men de e så att jag värkligen inte haft tid, har haft träningar och skolan som faan! Och dessutom har denna vacka varit liite trög och jag har varit ganska trött.. Men nu tänkte jag sätta mig ner och skriva!(;

På Onsdag..
Läxor, träningar, blev på möte så det blev ganska sent.. Gjort lite jobb här hemma och hjälp till.. Har inte så mycket att berätta och så egentligen.. Slutade lite senare från skolan så ja.. :)

På Trosdag..
Var i skolan till 13.30, kom hem, gjorde läxor, åt mat och sedan till träningarna..
Kom hem lite senare eftersom att jag mådest bil och vänta när min syster och bror var på spring-tävlingar. Och sedan fortsatte jag med läxorna..


Today?!..
Cyklade till skolan klockan 7.30? (vi började 8.00). Slutade 12.45 efter att har haft gymnastik (boboll)! Sedan kom jag hem har ätit lite mellanmål, städade lite, plockade fram lite kläder nyss eftersom att jag skulle välja vilka kläder jag skall ha på discot som börjar klockan 19.00 och slutar 21.00..! Så jaa.. diit skall jag då med några kompisar! Får hoppas at det är bra, har inte så stora förväntningar egentiligen.. :S Men jaa, man får see(:
 Så ja, nu satt jag mig då ner vid datorn och började skriva lite(:  
Mamma och Pappa är i butiken och handlar lite mat och såå.. Och sedan när de kommer hem börjar vi troligtvis laga mat och sedan skall jag sminka mig och göra mig klar sedan Disco!--> .
Och jah, idag har jag inte haft smink på mig till skolan, eftersom att jag endå skulle sminka mig till discot så jag tycker det är lite onödigt att lägga lager på lager med smink så..!(:
Idag är det ju oxå Justin Biebers konsert i Hartwall-arenan i Helsingfors!?! (stavning)..
Jag skulle värkligen göra vadsomhälst föratt slippa dit! :o

Alla andra ska dit ju?! Jag är en stor beliber och älskar hans musik såå..!
Så ja, nice att man inte slipper och lyssna på ens Idol och förebild när han entligen är i Finland, tänk, samma land!? 1 timme ifrån en?! :o
OMG. Jag tror jag döör -,-! Seriööst! Jag vill diit!!
Men ja..  Jag hann då inte köpa biljätt.. Och nu om man vill diit så kostar efterhands biljetterna ca. 200€ Wtf?! (200€ = 2000kr)?
Bitch pls. Vart i från skulle jag dra så mycket pengar ifrån?!
Hate this shit!

arhh! :(

Och tyvärr går det inte än heller och lägga upp bilder!! :(
Men jag laddar upp dem så fort som möjligt! Lovar!<3

Så ni får nöja er med en webbcam bild istället! :s

Förlåååt om jag ser ut som ett as..
Remember I'm whitout makeup!(;

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar