Header ♡

Header ♡

torsdag 25 april 2013

Time? What is that? :/

Hej!
Förlååt föratt det varken blev en vlogg eller ett inlägg idag, har inte haft tid helt enkelt.. Och har inte nu riktigt heller, gör läxor just nu skall riktigt snart och sova! Men tänkte bara lägga in detta inlägg för er så ni vet varför det dröjer före ni får ett inlägg, men jag hoppas ni förstår! Men imorgon efter skolan skall jag försöka hinna!! Fast jag senare skall på disco, så det kommer bli tight! Men jag känner att jag måste och VILL! (; Men ni får ha de så bra tills dess! PussandKram!

justde, ni vet väl att Justin Bieber är i Finland just nu, och bor på kamppen i Helsingfors och imorgon är det hans konsert!! Skulle vilja diit sååå mycket! Men har tyvärr inte biljäett.. :'( noväl.. Jag drar på disco iställe.. (:?

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar