Header ♡

Header ♡

tisdag 23 april 2013

Just Belive In Your Dreams.

Tjena!
Igen..(;
Men ja, igår? ( Måndag).

 Var jag i skolan som vanligt från klockan 09.00 - 14.45 och ja, gjorde bara normal school stuff.. Och sedan senare, när jag kommit hem, ätit och lagat läxor. For jag ut och joggade. (Våra träningar hade blivit innställda/ledig dag?) Och sedan 30 min efter for jag med min syster cyklande till Lovisa! Eftersom att hon hade träningar och det var fint väder ute så hon beslöt sig föratt cykla dit. Och då for jag med, där jag var med Xuxha först en stund, och senare kom även Robin F, Robin M. & Kassu med oss uut. Så vi chillade i en park en liten stund och hade roligt, medan tiden gick, och så var klockan 19.30. Så jag fick börja cykla mot S-market där jag och min syster hade bestämt träff kolckan 19.35 så när hon sedan kom, så cyklade vi hemmåt och thats it. My Monday?(;

Tisdag? (Idag)?
Var jag i skolan (som vanligt). Men om ni såg mitt tidigare inlägg så viste ni ju det redan..(;
Men ja, när jag kom hem chekade jag facebook, youtube och ja, bara chillade.
Sedan ringde Robin och berättade att det hade hänt en ``olycka´´ idag i skolan, en kille från hans klass hade tagit full fart och hoppat över honnom, så han hade slagit huvudet fullt i marken.. Och ja, eftersom att killen som hoppade på honom väger ca. 20kg mer än han själv så ja.. Ni kan väl lista ut resultatet själva?!.. Men ja, det hade ialafall slutat med att Robin inte kunat gå ordentligt, hade huvudvärk och var snurrig = Hjärnskakning? Eller han sa själv att dom hade trott att det var hjärnskakning, eller något dit åt.. (Lärarna + han, hans kompisar).
Sedan har jag..: Städat mitt rum, var ute, och spelade fotboll med min bror och nu övar på Fy/Ke prov. Fy/Ke = Fysik & Kemi.

I'm Sörryyh!
Och jaa! Jag vet! Jag hade lovat att ni skulle få ett bild inlägg, eller få ett inlägg med bilderna i från Söndagen. Men nu är det tyvärr så att jag inte kan ladda upp bilder på bloggen.. :/
Så ni får vänta tills att det har fixat sig :(

Förlååt!<3


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar