Header ♡

Header ♡

söndag 28 april 2013

This is fu*king awsome!?

Tjenare!
Jag var ju somsagt på disco på fredag, och ja, det var jätte roligt!! Jag hade en awsome time med roligt umgänge och mysiga stunder, helt enkelt en helt super bra kväll !

På lördag, typ någon timme efter att jag vaknat, packade jag min väska med fotbolls grejjer and stuff, och for iväg till Tiia!
Ja så jag tillbringade mitt veckoslut med Tiia och det blev helt skit bra!
Vi hade jätte roligt, såg på film, myste, hade roligt, pratade, gjorde videos, lagade mat, och massa andra roliga saker! Hon gjorde värkligen mitt vekoslut!(: på söndag när vi vaknade lite över 10 gjorde vi lite random stuff och senare mot dagen (13.00) bytte vi om från pyamas till fotbolls kläder, åt super god mat, och sedan gick och spela fotboll. Vi hade en 2x35 minuters match (=1h 10min). Som gick helt okej.. Vi vann 3-0 och vi samarbetade bra, kämppade och gjorde vårt bästa!(: och ja, de visades ju också på vårt resultat?!(: Men ja, jag kan ännu inte ladda upp bilder :( så ni får försöka hållz ut lite till.. byee:*

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar