Header ♡

Header ♡

söndag 21 april 2013

SUMMER!

Heej(:
På fredagen var jag i skolan som vanligt tii klockan 13.00  efter det for jag på fotbollsmatch till Helsingfors med laget ¨där vi spelade en match (vår första ute match) och det slutade med 0-1 alltså vi förlorade.. Men ja, det var kul och spela iallafall.
Igår (lördagen) var jag cyklandes till lovisa, där jag var med Xuxha & Robin F. , vi for och äta, och hade jätte kul. Senare mot kvällen kom Robin M. och då for vi hem till Xuxha och var diit med bejje och hade jätte kul:D. Sedan kom vi på att det visades klockan 17.30 filmen - Scary Movie 5:an på Bio, så vi for och se på den, och med oss kom Linus & Jeppe från Prenå, och den var jättebra, och skrämmande, men rolig! ;) Rekomenderar!
Idag, vaknade typ 10.30, kollade facebook, och åt lite morgånmol/onyttigt från kvällen.. :D
Och nu tänkte jag och min syster gå ut och fota lite i det vackra vädret.. Får se om det blir några lyckade bilder..^^ Men klockan 15.00 far jag och bowla.. Så det kommer sekert senare ett ''foto inlägg'' där det finns foton från nu dagen när jag och min syster skall fota, och sedan foton från bowlingen!(;
Byee:*

wtf. what a pic..
Nåja, ja bjuder på det.. :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar