Header ♡

Header ♡

torsdag 18 april 2013

Stafettkarnevalen Here I Come! (;

TjenisPenis!
Ja, igår var jag då i skolan till klockan 14.45 och jaa, i skolan hade vi vanliga timmar och ganska chill fast vi nog hade modersmåls prov, men jag tycker det gick helt okej, förutom då 2 sista timmarna då vi hade stafettkarnevals uttagningar. Och ja, jag var med och tävlade om en plats i laget/lagen. Först sprang vi långa, jag vet inte hur långt det är, men typ 400-500meter?? Vi var flickor från 3:an, 4:an, 5:an och sedan då jag från 6:an. Alla mådest vara med på uttagningen och göra sitt bästa, när man sedan hade kommit i mål och så fick man bestämma om man far med på den sträckan eller inte. Jag hörde till en av dem som slapp med i både
flickor- 600, 600, 400m Och 5x100. Men jag gav bort min plats i 600, 600, 400 där jag skulle sprungit 600m, men ja, jag vill bara inte.. Förra året skulle jag också sluppit och delta i den, men då gav jag också bort min plats. Så ja, jag deltar i stafettkarnevalen i 5x100 Där vi är ett lag på 5 personer som springer 100m var, och laget består av (ingen speciell ordning): Vicktor, Rurik, Linus, Mette och Jaag(; Så vi har ett bra lag! Fast själv tycker jag att man skulle kuna byta ut Linus mot Emma, eftersom att jag inte litar på att linus kommer försöka sitt allt eller göra sitt bästa på träningarna.. Men ja, vi får see :P. Senare mot kvällen var jag också på skidavsluning där det delades ut pris m.m.
Och idag? Idag har jag varit i skolan, hade Historie prov som gick bra enligt hon som rättade dem..:D

Och ja, sedan var jag till skolhälsovårdaren och någon som kollade på mig o hur jag mår o.s.v?! haha.. gick ju skiit braa! (y) :D Nämen vafan? Ja vet inte vad jag ska skriva, sitter och chillar nu, skulle ha träningar klockan 15.45 men min pappa är inte hemma än och nu är klockan 15.30 :/
Så jag missar fotbolls träningarna, men drar istället och joggar några kilometer. Så ja, Ni får ha det så bra så ses vi! Byee :*

skitsötju..

haha, sörry, hade inga nya bilder så jag tog ett via webbcam :P
Hade dessutom ingen ide på posé(; Så jag tog en random som nog är mig själv(; :D

Puss på er!


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar