Header ♡

Header ♡

torsdag 2 maj 2013

Hey Summer? Why taking so long time?! We are ready!! ;)

Heeyy(;
Så var då vappen förbi och ja, jag kan väl inte säga annat än att min vappen/mitt firande var Awsomee!
Jag var ju då hos mina kusiner, vi hade så roligt! Vi gjorde en massa olika saker, år god mat, såg på film, var med bra sällskap! Några av deras vänner kom över så vi hade sjukt roligt! Och så åt vi ju förstås också munkkar och bara chillade!? Sedan fick jag en ny telefon- LG-E610 and yeah I'm in love! Alla har sin egen åsikt, men jag tycker den är skitbra, och fungerar jätte bra! Den är ganska stor, (jätte stor om man jämför med min gamla)! Så de e nice! Och nu när jag fått ny mobil har jag också skaffat INSTAGRAM så snällasnälla gå och följ mig där!? :o Jag heter: inkkuu_daa  ..(:

Så gå snälla in och tryck på follow/följ knappen och få knappen till grön färg ?!
De skulle vara awsome!
Men vad har ni gjort på valborgsmässoafton?! 

Hoppas ni hade kul! Föratt det hade jag! Tack till alla som gjorde min vappen amazing!
Men nu ska jag dra så byee ! #Followmeplease !? 


 Plus att jag tror sommaren e påväg nuu.. Det är så varmt ute och så sjukt fint väder! <3
Me love it!(; 



Miss Them So Much! ;( 

.. Hell yeah I Do!

Pleeeasee! I Want Summer Noowww( : 



~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar