Header ♡

Header ♡

onsdag 14 augusti 2013

The secret of life, though, is to fall seven times and to get up eight times ♡

Hey!
Såå.. Tredje dagen i skolan Klart! Högstadiet har börjat bra för mig och jag vet typ redan var alla klassrum är och vart jag skall vara vilken tid, vilket nästan blev ett problem igår.. :')
Ska inte ta upp det! :D Men idag hade jag en helt okei dag.. Lite trögt och några misstag, t.ex. i hussan huslig ekonomi och hankka handarbete haha, men det skall vi inte heller ta upp..! :')
Men skönt med en dag som man bara har två ämnen på ! Det är så jobbigt att ha 4/5 olika ämnen på en dag.. Eftersom att vi har nästan varje dag en eller två dubbel lektioner. Så därför är det ju skönt såhär.. Ska nu träna på rella läxan.. Trååkiigt, men vi har förhör så.. javet, helt sjukt! Fjärde dagen i skolan och man har förhör haha.. Livet suger c;
Men nu ska jag sluta ! Puss!

Byee!
Några bilder jag fixade.. Redigerade som fan! Loveit c:

Truee? c:

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar