Header ♡

Header ♡

söndag 11 augusti 2013

Back To School ♡

Tjena!
Imorgon ska jag till skolan, skolan? skolan? SKOLAN?!
Jepp.. ni läste rätt tre gånger. Skolan. Jag börjar högstadiet, det ska bli skitkul. Och jag kommer ha det jätte roligt där ! Noot !
Detta sommarlov har gått så sjukt snabbt.. Jag vill inte börja skolan, tvingas göra läxor, sitta cirka 6 timmar varje dag i ett klassrum med ungefär 15 pers i, dålig luft, och tvingas jobba med tråkiga saker.. 
Nåväl det finns inget jag kan göra åt den saken.. Men pågrund av läxor och mina hobbyer + skolan kommer nog uppdateringen vara lite seg.. :s
Men iallafall, får hoppas att ni kommer ha en bra första skolvecka och att ni får trevliga klasskompisar och roliga ämnen och lärare o.s.v. okei nu måste jag sluta får panik över att tänka såhär mycket på skolan :o


~KramInkkuh~

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har haft en super bra första dag i skolan :) Jag börjar först imorgon studera :)

    SvaraRadera
  2. Jo jag hade ! Det var kiva, speciellt när vi int jobbade någo, mest bara gick igenom de ämnena vi hade bedömning o.s.v. Sedan var vi ju med vänneleverna och bara chillade typ hela dagen. Men det var bra att vi gick runt och såg rummen.. Skulle annors AlDrIg hitta till några lektioner vi haft i typ gymi ;s :D
    Hur hade du det? (:

    SvaraRadera