Header ♡

Header ♡

tisdag 6 augusti 2013

Some people don't understand the promises they're making when they make them.. ♡

Heidu !
Igår var jag då hos Ina, vi hade jätte roligt, träffade kompisar och chillade !
Tyvärr så började jag må illa idag på morgonen, och spydde.. Så dom skjussade hem mei cirka 12 tiden.. Så nu sitter jag bara hemma och vilar.. :) 

Men hörni ! Det är helt sjukt ! Igår, besökte +150 stycken min blogg, kanske inget speciellt för er.. Men det betyder seriöst massor! Tack så sjuukt mycket att ni läser min blogg! 

Har dessutom fått lite fler läsare hihii^^ 
Och på instagram fick jag idag 400 followers, jag är sjukt glad !
TACK! Och om ni vill titta in på min instagram så heter jag : inkkuuaww 
FreeToFollow :)!
Men nu ska jag ta och sova lite :3.
Byee!

En gammal bild från vintern, javeet!
 Men skall ta och fota lite idag ännu sekert.. :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar