Header ♡

Header ♡

lördag 17 augusti 2013

16.8-13 ♡ If you judge people, you have no time to love them, thats why I love you Isac Elliot ! ♡

HEEJ ♡
OMG ! jag har såå mycket att berätta!!
Igår.. Var jag på Isac Elliots konser!!? :o Javet lol många andra var också (cirka 900 pers.) ..
Men det sjuka var att: Jag och lotta satt på en pitzeria i Lovisa eftersom att vi blev efter skolan i stan med Jonas och Emil. Och plötsligt ringer Lottas mamma och jag hör bara hur lotta säger till sin mamma -jo, ja ska fråga om hon vill.
Och så frågar hon k- Inkku vill du på Isac Elliots keikka?! konsert~ .
Shit ni skulle sett min miin :O och jag bara -JOOO!
Så efter 20 min sitter vi i bussen påväg till Lotta till Forsby, vi kommer in genom dörren, får mat tallrik i handen och börjar äta,far på wc´n och efter 20 minuter sitter man i bilen påväg till Borgå till Isac Elliots konsert, och jag fattade typ inte ennu ens vad som hade hänt efter min chock i Lovisa..
Sedan ställde vi oss bara i kön till Borgå Idrottshall med biljetter i handen?! :o
Herreguud.. Jag var såå glaad.. Tillslut slapp vi in , fick vår rannekke runt armen och sökte oss en plats närmast scen.. Tillslut fick vi en plats på 3:dje raden. Men tillslut var jag på FÖRSTA RADEN ! Jag kan inte fatta det.. jag var såå nära Isac ! ♡ 
Jag fick en gång röra hanns hand när han sprang och tog high-five Med alla som räcktes ut med sin hand. Och så fick jag hanns vattenflaska!!! :o ~this sounds creepy~ Men jag är såå jävla glad över att jag fick den, jag drack av samma vatten som han föratt han lämnade kvar typ halva vattnet ♡ 
Det går seriöst inte att beskriva med ord hur glad jag är ! Att få se honom.. Han är seriöst underbar !
Att få lyssna på hanns röst irl ! Det var Amazing! 
Tack alla som gjorde min dag underbar igår, speciellt Lotta ♡ Älskar dig, det var så roligt!
Efter konseren for vi och ta autograf av satin cirkus som också uppträdde där och blev interljuvade av X3M ! Ska se om jag hittar klippet så ska jag linka det hit till bloggen ^^ Men sedan for vi till lottas stuga och så blev jag hos dem övernatten där, det var super roligt! Och idag har jag städat, bakat - fixat färdigt till morgondagen då min syster blir konfirmerad ♡.. 
Men somsagt hade jag en FANTASTISK fredag! TACK ALLA, speciellt ISAC ! Tacktacktack ♡
Domhär bilderna tog Essi som stod brevid mig, en ny vän från gårdagen.. Föratt jag hann inte hem och söka kameran så hon skickade bilderna till mig idag, men vi stod brevid varann hela tiden så :) 
Och om ni vill ha av dessa bilder måste ni säga till mig eller Essi föratt hon vill inte att någon tar/använder hennes bilder utan hennes tillstånd, och hon skickade domhär bilderna till mig och gav lov att lägga in dem på min blogg ! Och jag kan ju nog se om det är dessa bilder ni använt till något.. Men skriv en kommentar bara :) 



















~KramInkkuh~



2 kommentarer: