Header ♡

Header ♡

söndag 4 augusti 2013

Happiness is not something ready made. It comes from your own actions ♡

Heeiuu!
Jag berättade ju att jag skulle vara på fotbolls match på veckoslute att jag troligtvis inte skulle skriva då, som ni säkert märkte igår att jag inte skrev. Men vi var utan bytes-spelare så det var lite tungt.. Plus att det var +30 grader hela tiden! Fan att vi svettades!! Vi var så jävla trötta hela laget, stiga upp klockan halv sex på morgonen och fara och sova väldigt sent på kvällen, dok for jag övernatten till Miche på lördagen och somnade redan 10 på kvällen eftersom att jag var så jävla trött ! Slapp hem till henne, satt de svettiga/äkliga/illaluktande spelkläderna i tvättmaskinen, gick i duschen och sedan och såva --> !

Dessutom är det bara EN VECKA kvar av sommarlovet, vad ska man göra den sista veckan? :o

Sedan blir det ju högstadiet för mei.. (:
Men iallafall, nu skall jag nog bara chilla ikväll, ha det bra i väntan på nästa inlägg (troligtvis imorgon) ? Får se.. :) 

Byee! :*


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar