Header ♡

Header ♡

fredag 2 augusti 2013

A bird doesn't sing because it has an answer, it sings because it has a song ♡

Heii finadu!
Igår 30minuter efter att jag på morgonen gjorde ett inlägg till bloggen så började solen lysa, efter allt spöregn så börjar solen skina?! wtf? haha.. blev iallafall seriöst chockad efter det dåliga vädret, men det var ju bara bra att solen började skina :).
Men iallafall, så beslöt jag mig föratt gå ut och ta lite bilder till bloggen, fick lyckade bilder!
Så ni ska få se dem här nere! Men efter det for jag och plocka lite blåbär till min frukost idag namm! Sedan var jag och cyklade lite, och spelade fotboll på gården.. Senare på kvällen gjorde jag bullar och när dom var klara satt jag mig på datorn och kolla på film! Myysiigt :3 !
Men nu kommer en liten photoshoot jei! (:
Byee! 



Jag ofixad i mina myyskläder ! :3

Bjuutiful vääder ! :) 


c:

Rose!

c:

c:

jag och mina myysklädeer! ;)

Cherry-berry c:

frukost ! ;)

Bullee! hihii c:

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar