Header ♡

Header ♡

onsdag 21 augusti 2013

Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever ♡

Heeii !
Sårii föratt ja int ha skrivit på en tid.. Igår skrev jag faktist ett inlägg, men sedan raderades det :o :(..
Och trött som jag var så orkkade jag seriöst inte skriva det pånytt.. förlååt! :/
Men nuu! Är somsagt på andra veckan av högstadiet nu, och imorgon far vi till Svartholm !
Det är som en lägerskola för alla 7or i LNH :) Där varje klass sover i tält i en dag på Svartholm som då är en ö ytterom Loviisa (: De ska blii rikit roligt tror ja.. :) Får däremot int haa telefon eller någon electronik med ;s.. Så därför kommer jag inte blogga imorgon och på fredag!
Kommer troligtvis inte heller hinna på Lördag eller Söndag, föratt då ska jag och arbeta till Loviisan Vanhat Talot .. Var där förra året också :).. Får se var man får för uppgift dehär året.. :)
Men ska försöka !! (: Och förlååt än en gång.. :) Pyyss :* 
Byee! :*



~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar