Header ♡

Header ♡

söndag 25 augusti 2013

Även om du vill dö kommer du alltid finnas närmast mitt hjärta och aldrig dö bort, leva kvar i mitt huvud och aldrig dö bort, finnas i mina minnen och stanna förevigt.. ♡

Heipps!
Sådär, nu har jag då varit hela veckoslutet och jobba efter domdär sjukt roliga 2 dagarna i Svartholm på lägerskola ! Är jävligt trött, men känner endå föratt blogga så jag tänkte nu bara berätta i ett kort inlägg lite om hur det har varit..
På Svartholm var det jätte roligt, fick lära känna andra sjuor lite bättre och väneleverna :3 Dat Love!
Men det var jävligt kallt där på natten/morgon.. Och jag vaknade varje halv timme av att jag ligger o skakar och fryser.. :'s Men det gick vel endå bra:)
Och nu på veckoslutet har jag vaknat 6 tiden och åkt iväg till Lovisa på jobb halv 8..(:

Men nuu ska jag vila lite (sova mycket) ..
Men vi ses i nästa inlägg!


Plus att på ASK är jag nästan alltid uppdaterad och online ! Så fråga mei något(: >min ask< !

Byee:*

 
~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar