Header ♡

Header ♡

tisdag 13 augusti 2013

Förhållanden. Quotre: Darkness cannot drive out darkness: only light can do that. Hate cannot drive out hate: only love can do that ♡

Hej !
Idag tänker jag inte prata om min dag eller så. Utan om förhållanden.
De flesta av er har sekert varit med om att ni har blivit ihop med någon och så har en flicka ni känner börja flirta med pojken ni är ihop med och om några dagar lämnar han dig, och blir ihop med henne. Eller att ni blir ihop med en av er nära kompis gamlagamlagamla ex-pojkvän och sedan börjar din kompis strida med dig föratt du är ihop med honom. 
Om ett par är lyckliga tillsammans, är det då nödvändigt att gå och försöra?!
Snälla människor. Lämna dem ifred ! 
Det är dom och ingen annan ! Så lägg dig inte i. 
Du sårar bara andra och förstör deras känslor.. Och om du inte har något att göra med saken så skit i det, låt dom leva sitt liv så lever du ditt ! Såå onödigt! Och om det nångång händer dig så försök att inte bry dig. 
Du är värd att ha ett bra förhållande med den du älskar utan att någon kommer och förstör. Bry dig inte, fortsätt frammååt! haha, jag är ingen expert. Men eftersom att detta hänt även mig för en tid sedan och jag nu får höra sånt hela tiden så tänkte jag ta upp det. 
Nu läser sekert inte den jag tänker på dethär. Men detta gäller alla.. 
Förstör inte för andra, speciellt inte när det gäller förhållanden och såhär stora känslor :S..
Hoppas ni är nööjda med detta korta inlägg, så ses vi i nästa. Puss!

Byee!


A guy and a girl can be just friends, but at one point or

 another, they will fall for each other...Maybe temporarily,

 maybe at the wrong time, maybe too late, or maybe forever.



When someone loves you, the way they say your name is

different. You know that your name is safe in their mouth.




~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar