Header ♡

Header ♡

torsdag 1 augusti 2013

If you don't know where you're going, any road'll take you there ♡

Nu ett inlägg som jag fått idén av från en blogg som jag läser, helt superfiin !
Klicka häär föratt komma till denna vackra tjejs blogg! :)







♡ Jag älskar att hänga med kompisar !


♡ Jag är väldigt social och gillar att lära känna nya människor (:


♡ Jag hatar att äta mat på t.ex. Mc donald´s, hesburger o.s.v.. javet inte varför, men det känns bara så ohälsosamt och fettigt och usch! :s


♡ Jag skulle vilja pröva färga mitt hår blont, men jag vågar inte :D..


♡ Jag spelar fotboll och värkligen älskar det ! Jag skidar och hatar det! (:


♡ Jag älskar tortilla !


♡ Jag är typ beroende av instagram ! Seriöst.. de e sjukt ^^


♡ Jag älskar t-shirts !


♡ Jag har inte ett bra självförtroende. Det ligger lågt..


♡ Jag älskar att blogga, och att läsa bloggar (:


♡ Jag hatar byn vi bor i bara för att det är så jävla dött här, och vill flytta till en stad ! (:


♡ Jag vågar nästan aldrig säga emot eller säga min egen åsikt..


♡ Jag älskar pojkar som verkligen lyssnar, man kan prata med är pålitliga och bara kan


 vara ens bästa kompis !


♡ Jag var enda flickan på klassen hela lågstadiet med 7-8 pojkar på klassen,


 och det var seriöst ett living hell ! 


♡ Det var några av mina bekännelser ♡


Hoppas att ni gillade detta inlägg så skriver jag ett senare eller imorgon, Byee!

Jeah :)

~KramInkkuh~

1 kommentar: