Header ♡

Header ♡

lördag 10 augusti 2013

Good friends, good trainings, and a chilly moments: this is the ideal life ♡

Heissan!
Igår var jag med Jenna och Maria igen, det var jätte roligt, vi var först en stund i stan och sedan satt vi från halv 2 till klockan 6 och bara prata (och åt godis) och alltså att man kan komma så nära varann med bara prat !
Det var iallafall jäätte mysigt ! Sedan åkte jag med buss hem och steg av vid hagaböle och gick 4½km kvällspromenad hem från busshållplatsen, och skönt var det! (: 


Min dag idag började med att jag steg upp halv 9 och åkte iväg till Haddom cirka halv 10.
Vi skulle träna Intervall i ett träskt, fullt med mossa, högt gräs och myycket vatten!
Vi var där med Glenn som berättade vad vi skulle göra och så var Remi, Kevin, Sara, Sandra, Mette, Ida, min syster och jag där.

och asså.. Det var tungt.. Inte jätte lätt ju. Men så himla skönt!! Jag njöt av att vara där och träna. Det kändes jätte bra!(: 
Nu senare idag ska jag på bröllop här i byn och sedan fest! De ska bli roligt(:
Skriver troligtvis mer imorgon, puss!Q
Byee!


~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar