Header ♡

Header ♡

onsdag 28 augusti 2013

Sick and Tierd.. ♡

Heey..
Som jag sa igår så hade jag flunssa men for till skolan endå.. Såhär slutade det-
Mamm kom och söka mig i mitten av dagen (cirka 11.30) hade då redan varit 2 gånger till skolhälssosystern och bett om burana och så mätte hon feber på mei.. Jag hade inte feber men hon sa att jag skulle fara hem eftersom att jag var såå trött och okoncentrerad.. :( Men jag blev kvar ennu en lektion.. och sedan kännde jag att jag inte klarar mera, jag var för utmattad, hade huvudvärk, snuva och sjukt i halsen.. :( Så jag ringde mamma och sa att hon skulle komma och söka mig.. Så hon kom och söka mig, vi for till butiken och köpa halspastiller och glass.. så när jag kom hem lade jag mei ner i soffan och tog en kopp te + glass.. Och sedan for jag och sova.. Senare på kvällen såg jag bara på film uppe i mitt rum och vilade.. (: 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest bara vilat, druckit varm saft och ätit lite glass & halspastiller :S.. 
Men jag skulle helst vila bli frisk nu till slutet av veckan, föratt jag vill inte bli efter såhär nu i början av terminen och inte missa så mycket heller :S Men nu ska jag ta och vila lite!

Dessutom kan ni fråga på ask eftersom att jag kommer ha upp den ganska mycket nu när jag är sjuk och så.. så jag har inget bättre att göra.. :D
Seeya! 

Några bilder från idag & igår, NOMAKEUP hihii! 



~KramInkkuh~

1 kommentar:

  1. Jätte snygg din blogg blev nu :) Men kan du göra texten en annan färg den syns väldigt dålig. Krya på dig! :)

    SvaraRadera