Header ♡

Header ♡

tisdag 26 november 2013

Tisdag ! ♡

Hejj
Har haft en vanlig skoldag idag, var supertrött idag igen :(.. Sover verkligen as dåligt :'/
Men iallafall, så efter skolan kom jag hem, fixade lite att äta och sedan till anjala och skida !
Spåret var bokstavligen skitdåligt det var ett ca. 10 cm tjockt lager pudersnö på is, och det var lixom värst i uppförsbackorna att försöka ge sparken med ena foten när skidan gläd bak. Så det blev ganska så mycket jobb för armarna istället.. Dessutom har det varit typ -6 grader hela dagen så jag har typ haft svinkallt hela dagen -.- Kuul . Och imorgon är det skidträningar igen, men efter en stunds futis paus känner jag mig lite skyldig att också gå på fotbollsträningar.. :$ Så jag tror att jag far på futis träningar imorgon !
Nåväl, tänkte köra lite coola och snygga höst/vinter outfits nu i slutet ! :3
Puss.. 



ljuvliga nyanser av höst och en perfect outfit för hösten !
Seriöst har ni nångång sett något snyggare !?
Älskar tröjan och den röda trekvarts-ärmade skjortan !
Precis min style :)!

~KramInkkuh~






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar