Header ♡

Header ♡

lördag 9 november 2013

Best Friend ~ Bästa vän ♡

Hejj !
Förlåt än en gång för dålig uppdatering, men jag har varit lite upptagen på sistone ;)..
Men nu ! Idag var en kompis hos oss och det var helt jätte kiva.. Vi hade det jätte mysigt och pratade mycket.. om livet och så(:
 Jag är seriöst så glad och tacksam för alla de underbara vänner jag har som står mig nära, och alltid finns där och lyssnar på mig när jag behöver det 
Utan mina bästa vänner skulle jag inte kommit så långt i livet som jag är just nu..
Ni är alla mer än guldvärda och min kärlek till er går inte att beskrivas med ord.. !
Jag hoppas att ni aldrig lämnar mig 
Jag älskar er med hela mitt hjärta !

~KramInkkuh~

1 kommentar:

  1. Valde dig en av de 10 som fick stafettpinnen i Sunshine award läs mera på min blogg :)
    http://fames.se/aleinad/sunshine-award/

    SvaraRadera