Header ♡

Header ♡

måndag 18 november 2013

Life isn't just a joke so take it searously as long as you can.. ♡

Heyy !
Var på vslutet på spa hotell och har inte kunnat uppdatera på bloggen, for på torsdag så.. :) 
Dessutom hände det lite stuff som jag tänkte att jag kan ta och berätta lite om här så ni vet :) 

vi var me några flickor från skolan i Borgå på säbämatch, vi spela tre matcher o ja hadd helatiden helt jätte tungt att andas.. men sen typ halva sista matchen så fick ja helt jätte tungt o svårt att andas.. Men sen blev det nog efter typ 40 min bättre.. men sen när vi satt i bussen så kvävdes jag.. ja fick astma attack, svimma -.-
Sen va de bara ti faa in på akuten ti läkarcentralen o diit satt dom någo rör i min mun o så kom de nånsorts gas/medecin som ja sku andas in?.. O sen mådd ja nu ganska skit resten av dagen, men så tänkt ja nu att de blir säkert bättre när ja ha sluppi o sååva men sen på fredan när ja vakna så hadd ja helt sjukt överallt o så värkt de för varje steg ja tog.. så de e nu sådär.. Men de ha nog blivi bättre ^^(:


Såjaa.. Men nu tänkte jag köra denna veckan igen BlogWeek ! = ett inlägg per dag..
skall iallafall försöka, för er! Jag har haft så jävla fullt och inte riktigt haft den bästa uppdateringen.. Men jag försöker guys ! sohey, nu kör vi en vecka full uppdatering = minst ett inlägg per dag ! :)
Puss! :*


ingen bild just nu, är på min egen dator och har bara gamla nologa bilder hit :') 
sorry!

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar