Header ♡

Header ♡

söndag 24 november 2013

Beibi ♡

Heyy :3
Idag vaknade jag typ klockan elva och åt morgonmål och sedan började fixa mig. Lite över tolv åkte jag o pappa iväg ti borgå där jag sku vara med Jerry, har sakna honom helt sjukt mycke o har int riktigt haft möjlighet att vara med honom efter tisdagen så nu fick jag spendera hela dagen med honom. Vi satt i coffe house och myste, och sedan var vi en stund i ishallen också :). Sedan skulle jag fara hem med 19.10 bussen, med sedan fick jag reda på att Jögi skulle komma ti oss så han kom och söka mig från dösis i borgå och så fick jag åka hem med honom. 
Jag har iallafall haft en Superdag och ångrar inget ! Det är alltid lika kiva att vara med Jerry, det är som att alla problem försvinner och vi har alltid roligt tillsammans ! <3 (: 
Far säkert dit nån gång på veckan igen.. (: 

Beibi :* 

~KramInkkuh~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar