Header ♡

Header ♡

lördag 23 november 2013

Excuse me .

FUCK THIS.
Ursäkta mitt ovårdade språk, men fuck everything !
Okej förlåt, jag har inte kunnat blogga på hela veckan pga. att det hade kommit något ERROR på mitt HTML ( HTML är ett dokument vilket innehåller inlägget och dess tecken mm. ) Så det stog att man skulle ändra på det, men asså det är fullt i ( </b><br /> ) & ( </i><br /> ) så jag vågade inte ens röra det, men NU finally har det fixat sig så nu blir det bloggning !! 
Så händelser denhär veckan? : Tisdag - I Borgå med jerry :* Onsdag - skida i Anjala(: Fredag - Min 1 ½ - åriga kusin kom övernatten och på kvällen kom Linus hiit (: Lördag - (idag), var på kalas, inget speciellt :D
Annars inget extra.. Läxor & träningar :D -.- Och imorgon till Borgå igen o träffa Jerry :3 

Ska iaf försöka få detta att fungera nudåå. Och som jag skrev i det senaste inlägget så skulle jag ha en blog week alltså att jag kör en vecka ett inlägg per dag, men pga detta problem som nu uppkom så tar jag om det på måndag. Så då kommer det daily updatate ^^ .
Puss!

ÄNTLIGEN FUNKKAR DET ! Yeeaah ;)
Nu kör vi on the road igen !

~KramInkkuh~


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar