Header ♡

Header ♡

söndag 15 september 2013

Workout! ♡

HeyPeps!
Förlåt föratt jag inte har bloggat på en tid, har fått mycket frågor om när jag ska blogga och när nästa inlägg kommer upp.. Och somsagt kan jag inte säga när nästa inlägg kommer upp, jag var mycket mer aktiv förra månaden typ.. Plus att det tar sjukt mycket tid att få ihop ett bra inlägg och få bra bilder till det o.s.v... Och nu när skolan började så finns det inte lika mycket tid kvar för bloggen, speciellt nu.
På veckoslutet var jag på ett super bra träningsläger!
På fredagen for jag till Solvalla från skolan klockan 10.45 och var i solvalla ca. 14.00 (:
Sedan packade vi upp och efter det började träningarna.. O så höll vi på och tränade för fullt hela lägret till idag!(: Och det var seriöst helt awsomee! Saknar alla redan! :c
Bilder härhärhär eller här ;) Sorry kunde inte ta dem från instagram så ni får gå in och se där!(:
Men har somsagt haft fullt upp, och denna veckan kommer inta vara något lugnare..
Måndag: Träningar. Tisdag: Sekert Borgå.. Onsdag: Fotbollsmatch. Torsdag: Träningar. Fredag: Vara med kompisar. Ska försöka blogga där emellan, men jag lovar inget! Ni får försöka stå ut :c
Älskar er ju! Puss:*




Skolfoto.. </3 Usch! :c

~KramInkkuh~





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar